PAYPHONE

3 Jun

 

 

Imorgon drar förra årets bästa vecka igång och det är Antons tur att genomgå det bästa i livet! Jag är avundsjuk till tusen men lugnar mig med tanken att det aldrig skulle vara samma sak igen. Jag är så nöjd med min student att det inte finns något jag skulle vilja ändra på. Nu går jag mest omkring och oroar mig över att han inte kommer ta vara på allt, att dom inte gör ”rätt”, osv osv…. men alla gör på sitt sätt!

2 svar to “PAYPHONE”

  1. Gigi juni 7, 2012 den 7:01 e m #

    Jag är som beroende av din blogg! Du verkar så trevlig! Kan du inte uppdatera mer? Berätta lite mer om ditt jobb på SF och hur Stavanger är att bo i, vilka typer av människor man lär känna, vad man gör där, rent allmänt?

    Ha en jätte fin dag!

    • elinabrynk juni 9, 2012 den 3:10 e m #

      Hej!
      Absolut kan jag göra det, jag är förtillfället hemma i Gävle och hälsar på och har semester. När jag åker tillbaka (imorgon) ska jag ta tag i bloggen igen och ska absolut fixa ett inlägg som beskriver Stavanger mm :)Tack för uppskattningen! 😀 Ha en lika bra du!

Kommentera

