SOMMARDAGAR

30 Maj



Samma dag som jag kom hem från Thailand drog jag Hanna, Matilda, Klara och Ebba ut till Bovik och la oss på bryggan under solen. Hela söndagen bjöd på underbart väder och bästa möjliga sällskapet hela dagen/kvällen.


Alla gånger vi har  varit i Bovik har det alltid leverarat det bästa, både på sommaren och vintern. Men det starkaste minnet är lätt det dygnet vi var där med klassen.


Bilder från Thailands resan kommer när jag orkar fixa några bilder.
Imorgon kommer äntligen Matilda och Malin hem från Grekland och jag kan bara tänka mig vilka negerbollar dom kommer vara… själv ska jag knapra några smärtstillande till så jag kan ta på mig klackarna till helgen!

Nu: grillning hos pappsen!

Kommentera

