SNABBA ÖGONBLICK

15 Maj

Mitt 1½ dygn är passerat.. lite bilder på det jag hann göra!

Landade äntligen i Sverige efter alldeles för många timmar i Bergen. Mellanlandade där och sov/satt/låg- på några stolar och vaknade efter 4 timmar att jag kände mig iaktage och mycket rätt satt det en stor man minst 5 decimeter ifrån mig och ställde frågan ”did you enjoy youre sleep lady?””yes, i slept for like 4 hours” .. då svarade han ”i know”.. hår över hela ansiktet och iphone sladden som hade virat sig runt hela skallen och runt halsen försökte jag sätta mig upp.

Världens bästa pappa och guldklimp hämtade mig på Arlanda med MG:n.. jag fick inte köra…


Jag kan verkligen inte förklara känslan och kärleken..

Eftersom vi inte har ett kök i lägenheten längre pga fukt och mycket annat har detta spridits sig till mitt rum så alla saker var placerade i mitten med plast över. Suck, jag som hade längtat sååå efter min egna säng. Är nu placerad i mellanrummet -.-

Gjorde en favorit i repris. Överraska min bästa, underbara fina Hanna. Du anar inte hur mycket jag saknar dig när jag är borta.


En bra sak med att vi inte hunnit fått kök tills jag kom hem igen var att jag hann med 1 hotellfrukost. Blev en  syskonfrulle innan han skulle vidare till skolan.

Medan jag har kokat smaklös gröt i snart 2 månader har Anton och mamma tryggt i sig detta..


Sofistikerat bilrace med Tom. Underbara Tom som bara hängde i kaoset när jag skulle försöka packa till Thailand. Sjukt va man saknar människor. Blir ännu mer påtagligt när du ser dom.

Första riiktiga middagen på länge. Oxfilé med potatiskaka och massa gott + efterrätt. Helt sjukt va gott det var med riktigt kött!
Mamma, Anton och Tom perfekt mathängs människor.

Har även sprungit på Towhe på stan, hunnit överraska Matilda på jobbet och hängt på muren med samma underbara person och pratat om ALLT. Är så underbart att jag har 2 veckor hemma igen efter Thailand så jag verkligen bara kan få vara med mina bästa vänner. Blev en kopp kaffe på Mingel också med Heimer och massa skitsnack, bra skitsnack!

Avslutade kvällen som jag lätt skulle kunna avsluta alla mina kvällar. Kvällscigg med Hanna på muren.

 

Nu ska jag kontrollera allt det sista inför imorgon! Har ingen mobilapp till den nya bloggen så vi ses efter den 27 maj!

Kommentera

