VÄNSKAP ÖVER GRÄNSEN

14 Maj

Jag har haft en känsla i kroppen ett tag nu som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Men det är en känsla jag trivs med att ha. Det känns som allt som händer just nu verkligen sätter sig i minnet och gör en varm kram runt hjärtat. Alla underbara personer jag har träffat i Norge känns så overkligt. Alla är eldsjälar och utmärker sig på sätt som jag inte trodde kunde vara möjligt på en sån kort tid, alla är så otroligt olika men också så otroligt lika. Man tar verkligen vara på ny vänskap i ett nytt land, för du vet att du behöver den. Absolut ingen skillnad om man jämför med platsen som är hemma i Gävle. Man är på nått sätt mer ”beroende” av varandra här. Eller så är det bara så lätt som att alla jag har träffat verkligen har gjort intryck på mig och gör att jag aldrig vill tappa kontakten med dom. Jag tycker om er alla väldigt mycket.

Sverige Patrioten.


Kommentera

