RISE AND SHINE

28 Apr

vacker syn jag slog av imorse 05.30 när man steg upp..

Jobbade övertid 1 timme idag. Segt men men.. vaknade till ett sms som Kristine (fruktansvarige) hade skickat till mig och berättade att jag skulle förvänta mig att det skulle vara stress, så gick in med inställningen att det skulle gå superbra och motbevisa hennes sms.. visade sig fort att hon hade så rätt.. är helt slut nu i kroppen.

Nu ska jag sadla om och bege mig till Elin och Elexia (träningscentret) och träna sen förfesta i bastun. Ha en mysig helg!

Såg en rolig sak i tidningen idag på lunchen…

”Russ” är Norges motsvarighet av våran student + studentvecka fast 10 000 gånger så värre. Det håller på mycket längre, dom har likadana byxor som folk på Högskolan har när dom bli nollade.. dom har olika uppdrag som är helt sjuka. För några dagar sen var det ägg/mjöl krig utanför stan mot olika skolor i bilar. Haha.

Men en liten ordlista..
Dyr – djur

Därför anser jag Karoline lite misstänkt för denna insändaren 😉

Kommentera

