HAR GÅTT MINA SISTA STEG

25 Apr

Jag har sån jävla träningsvärk.. kom knappt upp till loftet…
Men det är bara att bita ihop! På fredag är det Yoga som gäller, älskar att jag har Elin som pushar (tvingar) mig till detta!

Idag på jobbet gick allt väldigt bra tills några snubbar från HUVUDKONTORET plötsligt dök upp. Där står jag med händerna i fickorna lutande mot en vägg.. hade fel skor på mig (man ska ha svarta.. jag hade röda) och såg väl ganska otrevlig ut.

Stein blablabla från Meny Huvudkontor. Direkt när jag hörde huvudkontor fick jag en helt annan hållning och smilet kom som på beställning. Imorgon slå vi nämligen ihop med en annan matvarubutik så dom var där och kollade till. Självklart var ju ferskvaran i de dåligaste skicket på hela dagen, hade precis haft pause och inte hunnit städat något… fick gå igenom lite tester som jag hade alla rätt på, det var muntligt och han hade väldigt svår norska. Gav mig själv en klapp på axeln efteråt.

Men nu ligger jag här i sängen och kan inte känna mina tår… mina-ben-värker…

älskar vädret vi har nu. slutade 21.30 idag och det var varmt att ha jacka på sig.. riktigt vår!

Kommentera

HAR GÅTT MINA SISTA STEG

25 Apr

Jag har sån jävla träningsvärk.. kom knappt upp till loftet…
Men det är bara att bita ihop! På fredag är det Yoga som gäller, älskar att jag har Elin som pushar (tvingar) mig till detta!

Idag på jobbet gick allt väldigt bra tills några snubbar från HUVUDKONTORET plötsligt dök upp. Där står jag med händerna i fickorna lutande mot en vägg.. hade fel skor på mig (man ska ha svarta.. jag hade röda) och såg väl ganska otrevlig ut.

Stein blablabla från Meny Huvudkontor. Direkt när jag hörde huvudkontor fick jag en helt annan hållning och smilet kom som på beställning. Imorgon slå vi nämligen ihop med en annan matvarubutik så dom var där och kollade till. Självklart var ju ferskvaran i de dåligaste skicket på hela dagen, hade precis haft pause och inte hunnit städat något… fick gå igenom lite tester som jag hade alla rätt på, det var muntligt och han hade väldigt svår norska. Gav mig själv en klapp på axeln efteråt.

Men nu ligger jag här i sängen och kan inte känna mina tår… mina-ben-värker…

älskar vädret vi har nu. slutade 21.30 idag och det var varmt att ha jacka på sig.. riktigt vår!

Kommentera

