EN BRA ONSDAG

25 Apr

Bästa dagen på länge, på många olika sätt.

Började dagen med ett pass på Elexia, ett gym här i stan som Elin jobbar på. Hen hade övertalat mig tillräckligt för att få med mig på ”fit for beach 2012”.. tänkte, om jag inte gör de.. så är jag inte fit-for-beach. Det var LÄTT det jobbigaste, de svettigaste, de jävligaste men fanimej de bästa jag gjort på länge!! Helt sjukt var det! Kändes som man var i krig!

Hade druckit alldeles för lite vatten innan så det svartnade ett tag som gjorde att jag fick sitta lite av tiden tyvärr.
Efter hade Elin bra planer på lunch. Köpa massa frukt och sätta oss på en krog (där vi var när Sofie var och hälsade på). Man får ta med sig egen mat och äta där, hur bra?!

Vi satt i några timmar och pratade om allt mellan himmel och jord och bestämde oss för nya träningspass i veckan och att vi ska börja starta traditioner… spännande å se hur de slutar.

 

 

Kommentera

