STRÅLANDE

24 Apr

Idag har det varit en bra dag. Var ute på morgonpromenad i minst 2 timmar, vet inte vart jag var påväg men hamnade tillslut på en sten, sittandes bredvid denna dam

Blev LIVRÄDD när jag såg henne! Gjorde världens hopp åt sidan och samtidigt skrek jag så alla fåglar omkring försvann..

Vädret idag har varit helt sjukt, folk har gått omkring i shorts och tshirts och jag hade kunnat gjort detsamma och det inte var för mina enormt bleka ben/armar. Efter Henke vaknade efter 15timmars sömn gick vi och köpte glass (läs: i tshirt) och satt oss på altanen. En riktigt fin dag som de förhoppningsvis blir fler av!

ey.. du har fåggel!

Kommentera

