PYSSEL

19 Apr

Ja, igår blev det lite pyssel för omväxlingens skull. Hemma brukade jag måla när jag kände mig rastlös eller kreativ. Men igår begav jag mig till Clas Ohlsson och köpte lite pärlor. När jag åkte hem till Skåne för någon vecka sedan satt jag bredvid en tjej som hade gjort såna här lurar och blev genast inspirerad. Förstod inte hur hon hade gjort, men efter ha googlat lite så fann jag ut svaret. HÄR.

Men som ni ser behöver man bara pärlor, en sladd, ett bra underlägg, en vass kniv och tålamod.

Vanliga Iphone hörlurar..

Jag började runt 1 tiden i långsam takt och var klar 23.00… men jag är nöjd! Sladden trasslar inte, ingen kommer nånsin kunna ta mina och säga att det är deras och lättare att hitta i väskan!

vit,lila,grå,rosa&grön.

3 svar to “PYSSEL”

  1. matilda april 19, 2012 den 11:21 f m #

    FAN VA SNYGGT!

    • ebrynk april 19, 2012 den 11:38 f m #

      KÖR IGÅNG! KAN TA MED MIG PÄRLORNA SOM BLEV ÖVER! 😀

  2. Helena, Craft and Creativity april 20, 2012 den 10:41 f m #

    Kul att det sprider sig! Jag får massor med komplimanger för mina hörlurar…

    Tack för att du länkade till mig. 🙂

Kommentera

