SKÅNE

11 Apr

Nu kommer en liten resumé hur jag hade det nere i Skåne när jag var ”hemma” över påsken.

Väl framme efter många timmars resande var bordet framdukat med massa gott. Husmans mat kan man inte få nog var, och varje dag var husman.

Guldet mitt ♥

och älskade mamma ♥

Massa gott har jag ätit under påsken. Både hos mormor/morfar, på stan med kusin Malin och på loppis läktaren (?)


Underbara Broby…

Efter 11 timmars resa var jag tillbaka i Stavanger.

Det var underbart att träffa mamma, ebba och de äldre. Skönt att bara vara med mamma och mysa, var lite hetsigt sist jag var hemma så hann aldrig ta vara på tiden med mamma. Men nu känns det bra att vara tillbaka i Norge. Ska ju hem om 31 dagar igen 😉

 

Kommentera

