Fortsättning

11 Apr

Nu är det krig.
Som jag har skrivit i tidigare inlägg om internet sidan ”brandsalg.com” så har skorna nu kommit.
De kom i en FedEx paket som var totalt förstört

När jag öppnade paketen flög en doft av kemikalier och doften av ren plast ut ur paketet.. Första anblicken av skorna var väl okej. Väääldigt väldigt lätta. Men en närmare titt ser man att det är fake.

Bra klippt kines..

Bra sytt..

Nike märket är åt fel håll…

Färgkombinationen jag har på dessa skor finns inte ens på Nike.se (com). När jag har pratat med Konsumentverket berättade dom att svenska sidan Heppo.se är bolaget bakom Brandsalg.com så vettefan om man ska lita på dom till 100%.

Nike Free Run 2 är kända för att sitta perfekt på alla fötter och ska vara som ett ”extra skin” på foten. När jag tar på mig mina skor är det först väldigt svårt att få ner foten, väl nere är skorna alldeles för stora på. För mycket utrymme där skon egentligen ska sitta perfekt.

I paketet står alla följesedlar mm på kinesiska….

Kommentera

