MEMORIES

3 Apr

Har alltid tyckt om dom här två bilderna ända sen de togs på Elins 18 års fest. Första bilden ser alla så bittra ut, Matilda ser typ riktigt irriterad ut på Felixs som förrmodligen bad om ölen i samma ögonblick som bilden skulle tas. Puttes blick och min klängiga ställning på Felle.

Andra bilden tycker jag är helmysig. Inget speciellt med den egentligen. När jag tänker på Putte ser jag mig det flinet framför mig.. och när jag ser Felle tänker jag på hur glad jag blev när jag mötte honom innan middagen och la märke till att han hade min favorit tröja på sig. Matilda blir jag alltid glad av att se, oavsett.

Det här inlägget lät urtöntigt men skit samma. Imorgon åker jag till Mormor/morfar direkt efter jobbet. Får som tur skjuts av Karoline, annars hade jag aldrig hunnit med flyget som bara går 1 timme efter jag slutat. Har en lång resa framför mig med flyg, buss och tåg. Men det kommer vara värt varenda minut!

 

Kommentera

