23.32

3 Apr

20120403-232829.jpg

Jobbade tidigt idag så jag tog ansvaret att göra smaksprover att bjuda på.. Om du är en person som gillar att mysa ner dig med ost & kex ska du leta efter ”Le Roule”. Hur god ost som helst! Mjuk vitlöks ost.. Kanske inte så kyssvänlig 😉

Men nu när det var min tur bjöds de såklart på maaaasssa vindruvor! Och blåbär.. Super gott blev det.

Nu ligger jag på loftet ännu en gång och ska läsa några sidor i min bok innan jag stänger ögonen. Sov gott

2 svar to “23.32”

  1. Theresé!! april 4, 2012 den 7:59 f m #

    Underbart å se att du håller ställningarna på meny gooing! Saknar dig massvis. Hoppas du får en fin påsk i Svea rike. Seees snart! YOU GOOO GIRL!!!!!!!!

  2. Theresé!! april 4, 2012 den 7:59 f m #

    Underbart å se att du håller ställningarna på meny gooing! Saknar dig massvis. Hoppas du får en fin påsk i Svea rike. Seees snart! YOU GOOO GIRL!!!!!!!!

Kommentera

