Måndag

27 Mar

20120327-020346.jpg

Dagens första tumme upp var imorse när nya bilder på Estelle och hela familjen publicerades. Vet inte varför men jag har blivit helt besatt av Viktoria och Daniel. Såg bröllopet säkert 5 gånger om..

20120327-021701.jpg

Andra var att jag äntligen fick se en av dom största båtarna jag nååågonsin skådat. Det är helt sjukt, var ute och sprang när jag såg monstret närma sig hamnen.

Ni förstår inte hur groteskt stor båten var… Jaja iallafall. Ska försöka släppa det nu. Dagen annars har inte varit så speciellt bra men jag tog mig igenom den. Imorgon är det en ny och den ska bli bättre. sov gott allihopa.

Kommentera

Måndag

27 Mar

20120327-020346.jpg

Dagens första tumme upp var imorse när nya bilder på Estelle och hela familjen publicerades. Vet inte varför men jag har blivit helt besatt av Viktoria och Daniel. Såg bröllopet säkert 5 gånger om..

20120327-021701.jpg

Andra var att jag äntligen fick se en av dom största båtarna jag nååågonsin skådat. Det är helt sjukt, var ute och sprang när jag såg monstret närma sig hamnen.

Ni förstår inte hur groteskt stor båten var… Jaja iallafall. Ska försöka släppa det nu. Dagen annars har inte varit så speciellt bra men jag tog mig igenom den. Imorgon är det en ny och den ska bli bättre. sov gott allihopa.

Kommentera

