When it’s black, take a little time to hold yourself

26 Mar

Bestämde mig att sitta ute på altanen eftersom det är varmare att sitta här ute med en jacka än inne i soffan.

Snart börjar min dag närma sig och jag blir ledsen att bara tänka på det. Om jag hade varit hemma på min 20 års dag hade jag redan suttit och planerat en galen och rolig fest med alla människor jag tycker om. Istället blir jag här, jobbar till och med. Ganska tomt på människorna jag vill ha runt mig. Får nöja mig med några skype samtal förhoppningsvis. Fy fan… jag älskar att planera fester och aktiviteter och jag har sett framemot min 20 års dag mååånga många år! Nu blir inget av de av…

Nu ska jag fortsätta sitta här ute och fundera på andra saker jag tycker är jobbiga.

 

Kommentera

When it’s black, take a little time to hold yourself

26 Mar

Bestämde mig att sitta ute på altanen eftersom det är varmare att sitta här ute med en jacka än inne i soffan.

Snart börjar min dag närma sig och jag blir ledsen att bara tänka på det. Om jag hade varit hemma på min 20 års dag hade jag redan suttit och planerat en galen och rolig fest med alla människor jag tycker om. Istället blir jag här, jobbar till och med. Ganska tomt på människorna jag vill ha runt mig. Får nöja mig med några skype samtal förhoppningsvis. Fy fan… jag älskar att planera fester och aktiviteter och jag har sett framemot min 20 års dag mååånga många år! Nu blir inget av de av…

Nu ska jag fortsätta sitta här ute och fundera på andra saker jag tycker är jobbiga.

 

Kommentera

