Trötta söndag

25 Mar

Jobbade 11-16 idag och var överlycklig att äntligen få en ledig eftermiddag. Solen sken när jag promenerade hem och jag hade lite planer på vad jag skulle göra,  men jag märkte ganska fort att dagen blev ganska händelselös. Killarna framför datorn (som vanligt), jag framför Big Brother men hade ett givande och pushande skype samtal med pappa som fick mig på andra tankar. Mejlet jag fick från pappa var pricken över i:et. Älskar min pappa. 

Nu sitter jag och trycker i mig Ben&Jerrys glass och myser på loftet, imorgon ska jag bege mig ut på en powerwalk på morgonen och hoppas mina nya träningsskor befinner sig i brevlådan!

Kommentera

Trötta söndag

25 Mar

Jobbade 11-16 idag och var överlycklig att äntligen få en ledig eftermiddag. Solen sken när jag promenerade hem och jag hade lite planer på vad jag skulle göra,  men jag märkte ganska fort att dagen blev ganska händelselös. Killarna framför datorn (som vanligt), jag framför Big Brother men hade ett givande och pushande skype samtal med pappa som fick mig på andra tankar. Mejlet jag fick från pappa var pricken över i:et. Älskar min pappa. 

Nu sitter jag och trycker i mig Ben&Jerrys glass och myser på loftet, imorgon ska jag bege mig ut på en powerwalk på morgonen och hoppas mina nya träningsskor befinner sig i brevlådan!

Kommentera

