TORSDAG

23 Mar

Denna dag har känns väldigt lång hittills. Klev upp kl8 för att hänga med som stöd till Erik när han skulle på intervju, vi gick heeeelt fel och det slutade med en promenad på minst 1 mil. När vi kom hem sken solen så det blev musik och nån soltimme på eftermiddagen 🙂

Nu sitter jag i våran nya super sköna soffa och precis avnjutit en jätte god lunch, så nöjd att jag lärt mig äta räkor! Som ni ser är jag väldigt nöjd med dagen än så länge. Bokade även flyg ”hem” under påsken, ska hälsa på mormor&morfar. Ska bli helt underbart att träffa dom.

skulle köpa en glass i det soliga vädret, bad om chokladströssel.. jag fick OBOY PULVER!
ser lite suspekt ut men det var helt okej ändå!

Ett minus med dagen är att ALLA internet sajter där man kan beställa gymskor har bestämt sig för att damer inte får ha storlek 40…..

Kommentera

