BEFORDRAD!

23 Mar

Denna otroligt dimmiga dag som jag vaknade upp till slutade men en underbar kvällssol och värme, Stavanger chockar ska jag säga!

Dagen började bra även om solen inte var upptäckt.

Men sen hände det något magiskt.

Satt i kassan och kände mig oerhört trött när jag blev inkallad till chefens kontor. Var rädd att det hade krånglat sig under påsken och att jag inte skulle få ledigt eller att jag gjort bort mig.. allt snurrade i huvudet och vägen till kontoret kändes som en evighet..

När jag kom in satt både min chef och Monica framför datorn och kollade på mig. Vi pratade lite om schemat och om påsken men allt var som det skulle vara. Sen frågade dom mig hur länge jag hade tänkt att stanna i Norge och eftersom jag själv inte vet om jag kommer in på någon högskola eller inte så har jag ingen aning. Min tanke är till hösten/vintern…

Då berättade dom iallafall att jag har blivit befordrad till en heltjänst och bli fruktansvarig!!! Jag jobbar just nu på frukten med Kristin som är fruktansvarig och  det är alltså hon som ska sluta. Hon har varit nöjd med mitt arbete osv och ville att jag skulle ta över efter henne. Detta är såklart helt sjukt eftersom jag bara varit på frukten några veckor och på Meny i 3 månader (ca..) Jag är verkligen helt sjukt glad! MEEN…. men, saken är att jag måste stanna 1 år till om jag ska ta mig an tjänsten och det är där jag tvekar.. förslaget ligger öppet några dagar till sen måste jag bestämma mig.

Det snurrar lite i huvudet just nu men det är bara bra snurr!

2 svar to “BEFORDRAD!”

  1. Emma mars 24, 2012 den 10:24 f m #

    Ta det!!! Vilken chans och vilken merit fört fortsatt arbete!! Grattis gumman är så stolt!

  2. Emma mars 24, 2012 den 10:24 f m #

    Ta det!!! Vilken chans och vilken merit fört fortsatt arbete!! Grattis gumman är så stolt!

Kommentera

