You can take everything i am

20 Mar

Ligger uppe på loftet som vanligt och filosoferar.
Tänkte åka till Sverige och mormor/morfar över påsken eftersom morfar blivit ganska rejält sjuk vill jag åka dit så fort som möjligt. Jag missade både julen och nu i helgen när mamma var ner och hälsade på dom. Jag brukar alltid vara den som åker dit mest, och jag åker alltid bara jag och Ebba. Det är alltid lika skönt att bara vara med dom. Ta det lugnt och bara slappa. Även om mormor är en hetsig dam och går mig på nerverna oftast så njuter jag ändå varje minut.

Men nu skulle det kosta mig 5000 kr att flyga/tåg till Skåne från Stavanger och är jätte ledsen att pengarna sätter stopp för att träffa sina nära och kära…

Så jag får helt enkelt hitta en annan lösning.
Annars så är läget ok just nu.. varken mer eller mindre.. beror på lite olika saker men jag stannar där.

Ett svar to “You can take everything i am”

  1. matilda mars 20, 2012 den 12:46 e m #

    *kjaaaamaaaa om*

Kommentera

