MIN DAG

13 Mar

Vaknade upp med ett leende eftersom jag trodde hela huset var vakna, ätit frulle, hade duschat allt och var klara för att gå ner till byn… men så var det verkligen inte.

Jag spenderade 1½ timme sittandes på golvet i köket och VÄNTADE på att Henke och Erik skulle vakna, som tur var Sofie vaken så vi hade ett trevligt morgon-skype samtal 🙂

När dom äntligen vaknade….


Efter ett tag begav vi oss till stan och gjorde lite ärenden, ett ärende jag och Henke gjorde var att köpa de där gula slimet som rengör tangentbordet ASBRA! Min data har verkligen tagit lite smällar här i Norge.. Men nu är den som ny igen 🙂

Jag somnade mitt på dagen, vilket aldrig har hänt förr. Sover aldrig mitt på dagen, måste vara pga jag fortfarande är sjuk..

Nu är vi precis hemkomna från bion, det blev Hamilton denna gång. Filmen är värd att se, vi alla tyckte den var riktigt bra för att vara Svensk!

Bio känslan och upplevelsen är helt annorlunda här gentemot hemma, du sitter i stora svarta skinnfåtöljer som lutar bakåt om du vill, du har ett bord mellan alla stolar och minst 1/5 meters fot utrymme framåt.

Nu ska jag krypa upp till loftet och kolla på nya paradise hotel avsnitt och försöka bli frisk.. önsketänkande att det skulle göra mig frisk…

Kommentera

