these here are my desires

10 Mar

Det är återigen en väldigt regnig dag här.. ställde inte klockan alls imorse. Börjar halv5 och tänkte att jag skulle vakna när jag ville. Men av någon anledning har jag haft det jättesvårt att sova på senaste tiden, sen jag kom tillbaka från Gävle. Har inga problem att somna men på morgonen vaknar jag helt plötsligt och känner mig rädd… Blir nog bättre snart.

Skulle egentligen till Johanne idag från Meny och ha det trevligt med några jobbarkompisar men hade helt glömt mitt andra jobb så det blir att tillbringa stora delen av dagen/kvällen i SF:s kiosk..

 

Kommentera

