THE BRIGHTEST MOMENT

6 Mar


Sista helgen hemma. Vi började på Absint för att fira Ida som fyllde 20 grymma år och bara ha en anledning att börja lite tidigare 😉 Halva priset från 4-6 PERFEKT. Fick även träffa Towhe i samma veva, hon har jobbat nästan alla dagar jag var hemma sen har vi alltid varit kassa på att planera att ses, hehe. Vi drack och åt gott, mamma var med såklart också. En väldigt väldigt trevlig för/eftermiddag tillsammans med vänner och mamma. Sen drog vi vidare hem till mig och fortsatt firandet. Det spårade fort när Mathilda frågade om vi hade sugrör….

Det var bara vi tjejer, precis som det ska vara. Vi körde roliga lekar, skrattade till oändlighet, lyssnade på bra musik, njöt av allt som skedde den kvällen. Sen kom även killarna och gav oss sällskap till Slick 🙂

återförenade efter 4 månader

Oh kära lilla Slick, har saknat att bara kliva in på dansgolvet och försvinna. Här i Stavanger finns det inte klubbar som hemma, med stora dansgolv och högmusik. Mer pubar liksom. Men såklart saknade jag min trotjänare Sofie…

Jag har så svårt att få ner allt i ord, skulle vilja kunna förklara alla roliga stunder, händelser saker ALLT som hände den kvällen för herregud vad de hände galna saker!

– jag är inte full, jag är dynräääk
– hur hittar man toaletten i den här jävla djungeln?!

 

 

 

 

citerat M.H

Kommentera

