THE TIME IS NOW

24 Feb

Var en väldigt tung morgon idag. Har drömt hela natten om att jag var hemma, att jag reste hem. Vaknade upp halv 5 och det ösregnade.. ovanligt! Var bara att klä på sig och bege sig till jobbet, började kl06.00 och var som en zombie på bussen. Det var första gången jag öppnade fiskdisken och blev väldigt nöjd efter resultatet jag fick till! Inte dåligt för att vara första gången 🙂 Men allt slit var totalt värt det eftersom de va sista gången på 10 dagar!  Tog en promenad hem efter jobbet och har sen dess bara smilat hela dagen. Skypade med pappa och bestämde lite söndagskäk och pratat med mina underbara vänner om lördagens aktiviteter!

Kan inte förklara hur skönt jag tycker det är att komma hem. Har inte sett mina tjejkompisar på 3 månader! Saknar såklart mina grabbar också, men jag har inte haft kvinnligt sällskap pålänge! Min familj, åh min underbara familj, Ebba, ringa mormor&morfar.. bara att vara hemma och få lite ny energi.

Hade sällskap ikväll av grapparna, man märker att man saknar att alltid ha mycket folk runt sig. Såklart saknar vi er.

 

Nu vet jag inte vad jag ska göra, vara vaken tills klockan 05.37 eller sova? TÄNK OM JAG SOVER ÖVER!? :O 

 

Kommentera

