Today

16 Feb



Fick ett ryck innan jobbet och gick över till den nya lägenheten och bar upp sängarna till loftet, jag jag skojar inte om det är dödstrappan man måste ta för att komma upp. Värre än Balder, den är verkligen i 90grader... nästan.

Det är iallafall ett under att jag fick upp båda och inget märke på någon vägg!
Sen var det ungefär 1timme kvar till jobb och kändes onödigt att gå hem igen. Gick inte att vara kvar eftersom elen är avstängd till den 20 så det är iiiiskallt i lägenheten.

Börjar gå in för nya vanor nu när jag kan så bestämde mig för att gå till jobbet, brukar vara en fantastisk vy från bron man korsar men idag är det ännu en regnig dag här i Stavanger.

Imorgon är det inget annat än jobb igen, hade bokat biobiljetter till mig och Danne men vi båda kom på att vi båda jobbar när bion börjar.. Aja, det är ju gratis 😉

på söndag ska jag på bio själv! Ska bli riktigt skööönt. Men vet att jag kommer känna mig oerhört obekväm i väntsalen innan bion börjar.. Sen tänker jag på att jag aldrig skulle få med mig någon på ”War Horse” hemma, men det finns en som skulle kunna tänka sig. Det är du Matilda! Dom enda som förstår sig på dom små glien 😉

Kommentera

