En fredag

10 Feb

Dålig uppdatering här jag vet, är i en torka och har alldeles för lite tid att spendera framför datorn. Vad ska jag skriva om mer än jobb och vad ska jag lägga upp för bilder mer än alla ego bilder jag tar när jag väntar på bussen… typ. Vi får se.

Har nu jobbat 26 timmar på 2 dygn och har 14 dagar kvar tills nästa lediga dag. Om 14 dagar är jag hemma med, underbart. Mamma bokade tid hos kiropraktorn när jag kommer hem, sen jag började jobba på fruktavdelningen på Meny förstod jag att jag verkligen kommer behöva en behandling efter alla tunga lyft osv.

Nu ska jag sätta på ”Bronson” som mina arbetskompisar på bion rekommenderade, bra inspiration källa eller hur? 😉

Goonatt på er alla.

Kommentera

