Liiiillebror bababaa

3 Feb

Första dagen avklarad. Jobbigt att vara ny och sämst på allt igen. När det känns som man precis hat lämnat det stadiet på Meny, fortfarande nyast men ändå lite mer koll sen innan 🙂

Det var väldigt annorlunda att jobba på SF än på Meny, lugnare tempo osv. Kan vara att jag jobbade när ingen film visades. Nästa vecka får jag mitt SF kort som eg kan bruka och gå på gratis bio! Underbart, har ju som uppdrag att se alla!

Imorgon blir de dubbel pass och sedan dö i soffan. Ha en go helg allihopa!

ser ut som 2 brorsor på sista bilden!

Saknar min lillebror nu. Att bo med alla hans kompisar gör att man blir påmind att han inte är här. Det är bättre med en lillebror än 9 stycken…

Även om vi bråkar en hel del så vet du vad jag tycker.

2 svar to “Liiiillebror bababaa”

  1. Mathilda Heimer februari 4, 2012 den 12:26 f m #

    Ni är helt underbara. Båda två!

  2. Mathilda Heimer februari 4, 2012 den 12:26 f m #

    Ni är helt underbara. Båda två!

Kommentera

