TORSDAG

2 Feb

Okej borde sova… ska ha första passet imorgon på kinoen i stan (SF).
10-16.30 det är ett skönt pass och det bästa är att mycket av dagen är kvar när jag slutar 🙂 När jag jobbar på Meny är jag stäng ansvarig som gör att jag vaknar och väntar på jobb sen när jag slutar ska jag mer eller mindre sova.

Snart är det också helg något jag iiinte kommer märka av eftersom jag nu ska jobba alla dagar fram tills jag åker hem 🙂 Vad gör jag annars i Norge?

Vill ha värme & sol.. men Thailandsresan är bokad som lugnar suget!

 

Kommentera

