MENY – PERSONALFEST

29 Jan

Kom sent till förfesten pga jobb. Hade mycket att ta in när deras drinkar va 90/10…

Karoline, Kari & Helga 🙂

De här är mina chefer, Sissel och Petter. Petter är min chef inom ferskvaran 🙂
Huur snälla som helst!

Ända svenskarna på festen, kommer bli riktigt tråkigt när Therese flyttar hem nu snart och ska åka på en riktigt rolig resa

Therese & Bobby. Snälla goa Bobby. Jobbar med honom i fersken, han kan nästan ingen norska men det gör inte så mycket. Det enda han säger till mig är ”svenskeeee” & ”pippi laaangtrump”

 

Middagen har utsökt, 3 rätters satt som en smäck. ”om ni har rester skicka till svensken” – jo man tackar 😉 Musik, quiz, dans och massa skratt blev det innan vi yngre drog till byen och till Smällen. Utelivet här är bra, men det finns så groteskt mycket små ställen överallt och dansgolven är inte mycket större än vad de är på Interpool ungefär. Finns nästan aldrig garderober så antingen får du ha allt på dig eller bära omkring på det.. lite drygt faktiskt. Men de va kul att komma ut och göra något annorlunda!

Idag har vi sovit mest av hela dagen, jag mådde verkligen INTE bra imorse. Vi har ätit pizza som va guldvärt! Nu ska jag klunka i mig lite mer vatten och somna med ett leende när vi skriver på kontraktet för lägenheten imorgon!

 

Kommentera

