Kaldt ute

25 Jan

Herregud, de är inte lätt ibland!
Skulle gå på visning och var inte så säker vart huset låg nånstans och jag kryddar inte om det är -45 här idag! Slutade med att jag gick in på ett bageri och fick massa hjälp av personalen där och fick tillslut skjuts av en kund till gatan när hon förstod att jag inte skulle hitta. Jätte söt tant 🙂

Nu sitter jag hemma och ska snart iväg på lägenhetsvisning #2. Håller tummarna att det är något för oss, isåfall kommer vi säga att vi vill ha den eftersom den ligger ute för ett bra pris, den är privat ägd och ligger centralt. Bättre om de är privat än via mäklare 🙂

 

Ett svar to “Kaldt ute”

  1. Elin januari 26, 2012 den 6:01 e m #

    Du! Är det till dig eller flera det letas boende? Vi har en plats till övers i slutet av februari. Bara en tanke:) som jag gillar ganska skarpt!

Kommentera

