Tuesday morning

24 Jan

Tisdag i Stavanger. Likadan som alla andra dagar.
Vaknar, gör frukost och tittar på Paradise Hotel. Väntar på jobb.. jobbar, kommer hem. Sover. Börjar om.

Såklart händer det liiiite mer saker emellan allt 🙂

I söndags drog Tessan och Evelina med mig på fika på Waynes inne i stan, riktigt mysigt att umgås med 2 riktigt trevliga jenter 🙂 Träffade även en till tjej som jobbade som au pair här i Stavanger, också trevlig! Alla som är svenskar här känner varann på ett eller annat sätt, en av tjejerna som vi umgåtts med som kommer från Eskilstuna jobbar på Waynes och bjöd mig på all fika. Guldvärt Elin! Maja, borde göra dig stolt nu, jag drack chailatte!

Idag ska Henrik ge sig ut på en visning, hoppas innerligt att det går bra och att han kommer hem med goda nyheter! Nu ska jag fortsätta att ödsla min tid på ingenting innan jobbet…

gammal bild. miss u

 

Kommentera

