HÖRNI!

21 Jan

Jag har fått jobb! Ett till!
På bion inne i stan, är så fruuktansvärt glad. Hade nog min bästa intervju någonsin, det klickade på en gång och vi skrattade nog mer än vad vi pratade.

Jobbet jag kommer att ha är att sitta i kassan, kiosken och ”vaktmästare”, att man ser till att allt är rent i biosalen innan visning osv osv. Men det bästa är nog att jag får gå på gratis bio! OCH att det är SF, så förmodligen har man lite försprång om man skulle trivas och skulle behöva jobba när man kommer hem, lite så måste man tänka 🙂

Är så himla glad, har två jobb. Ett som jag trivs väldigt bra på och ett nytt som jag är väldigt spänd inför. Det går bättre nu!

 

Ett svar to “HÖRNI!”

  1. matilda januari 23, 2012 den 7:32 f m #

    GRATTIIIIS! så glad för din skull! ❤

Kommentera

