En sen kväll i Stavanger

12 Jan

Imorgon ska vi fira Henke som i tisdags blev 20 år! Ska bli trevligt med lite rörelse eftersom jag har varit ledig i 2 dagar, känner STOR ångest!

Innan brak festen drar igång ska jag och Engan förbi Fretex och införskaffa oss shotglas! (fretex är som Erikshjälpen, Röda Korset) Sen tror jag, eller hoppas att vi ska eller Engan ska baka chokladbollar. Herregud vilken stämning det blir.

Åker över 3 stora broar när jag åker till mitt jobb. Det är lika vackert varje morgon när man ser havet helt stilla och bergstopparna med snö längre bort.

 

Igårkväll och imorse kände jag en stor längtan till mina vänner där hemma. En kort chatt-tid med Hanna satte sig i hjärtat och påminde om vilken underbar person jag lämnade där hemma.

Kommentera

