OUR HOUSE

11 Jan

Okej, har lovat att slänga in de här inlägget länge så här kommer det.

Såhär ser huset ut från gatan.. det finaste av alla.. Fönstret som är längst upp är vårat vardagsrum och det till höger är mitt och Henriks sovrum .

Ingången

Trappan upp till ”takvåningen”, första anhalten är polackerna som bor under oss

Toalett, dusch och tvättstuga

Köket, det är inte bajs som ligger på golvet, de är en kycklingvinge..

Vardagsrummet

Mitt, Henke och Eriks rum.

Lukas, Walle och Martins rum

Jag kunde ha tagit alla bilder efter vi hade städat eller något liknande men då skulle inte bilden stämma. Det är faktiskt såhär det ser ut, tyvärr! Men det va faktiskt väldigt fint när jag kom hem från jobbet igår 🙂

2 svar to “OUR HOUSE”

  1. rebecca januari 11, 2012 den 12:51 e m #

    haha ”det är inte bajs, det är en kycklingvinge”, alltså jag dör.. haha
    såg ju mysigt ut, ändå!
    saknar dig, längtar tills du kommer hem!
    pussar och kramar..

  2. rebecca januari 11, 2012 den 12:51 e m #

    haha ”det är inte bajs, det är en kycklingvinge”, alltså jag dör.. haha
    såg ju mysigt ut, ändå!
    saknar dig, längtar tills du kommer hem!
    pussar och kramar..

Kommentera

