LITTLE HELP PLEASE

7 Jan

En snabb fråga, snälla kommentera om ni vet svaret.

  • Kan man beställa kläder från Weekday från internet?

——————————————————————————————————

Hemkommen från jobbet, fick en chock när jag kom innanför dörrarna när Kari kom ”Eliiina! Ska du stänga första gången alene ikväll?

Alene är ensam på norska.

Det hade jag ingen aning om att jag skulle, sedan berättade dom för mig att jag är ”stängansvarig” på Meny. De va ju trevligt att veta vad man jobbar med! Men jag tror det gick bra, jag safade alla pengar och låste butiken, kändes som en hög prio!

Skulle egentligen på AfterWork med Tessan men hon blev magsjuk så de blev inte av, tråkigt men de finns fler dagar. Istället blev de ännu en kväll i soffan med Swedish House Mafia dokumentär .. typ. Steve Angello ♥

Kommentera

