Undertiden..

6 Jan

… killarna kollar på streamad hockey, JVM, men ryska kommentatorer och våran avfuktare går på högvarv ligger jag i sängen och bara drömmer mig bort till den 25 februari..

Vad jag ska packa, sekunden flyget äntligen lyfter, när jag kliver ut på Arlanda, hör svenska, träffar alla underbara människor och bara få en varm kram av varenda en! Många tycker de är långt kvar men jag själv tycker det bara känns som några få veckor kvar.. Jag skulle kunna åka världens omväg sålänge jag visste att slut destinationen va hem.

Bara få vara med tjejerna igen! Se er, skratta med er… Åh saknar er så mycket!! Och såklart mamma, pappa, lillebror och Ebbsiii! Ett fullt kylskåp är det enda jag begär..

Nu ska jag nog sova.. Tänkte städa lägenheten imorgon.. Yey.

20120106-023422.jpg

2 svar to “Undertiden..”

  1. Emma januari 6, 2012 den 6:03 e m #

    Saknar min vän!! Vår partfixare och glädjespridare!! Norge får njuta av att ha dig men snart vill vi ha dig tillbaka.

  2. Emma januari 6, 2012 den 6:03 e m #

    Saknar min vän!! Vår partfixare och glädjespridare!! Norge får njuta av att ha dig men snart vill vi ha dig tillbaka.

Kommentera

