Mitt i veckan

4 Jan

Dagarna går just nu mer ut på att fundera på vad jag ska packa med mig när jag åker hem. Har tänkt packa med mig kläder jag inte använder och sen bara fylla hela väskan med mat!!

Skypade även med mamma och vi sitter och gnider på en Thailandsresa!
Planerna va att åka till Italien, mamma, jag och mammas bästa vän som precis blivit vinexpert (finns något finare namn, någon från Otterstam trädet som vet kanske) och ha en mat/vin resa. Men de blev lite tight med budgeten när Anton bestämde sig för att följa med…

Men har fått ledigt i 4 veckor i sommar så jag hinner till Thailand, vara hemma och vara med på Antons student! Blir en bra sommar tack vare Norges bästa chef!

Nu blir det en rulle igen….

Saknar dig vännen.

2 svar to “Mitt i veckan”

  1. matilda januari 5, 2012 den 7:57 f m #

    självklart vet jag detta, sommelier heter det, icke att förväxla med en somalier som är en människa från Somalia! åh vad kul att du blir hemma i sommar! saknar dig så muuuucho ❤

  2. matilda januari 5, 2012 den 7:57 f m #

    självklart vet jag detta, sommelier heter det, icke att förväxla med en somalier som är en människa från Somalia! åh vad kul att du blir hemma i sommar! saknar dig så muuuucho ❤

Kommentera

