Monday Morning

2 Jan

Måndagen här igen. Telia räkning, hyra, flygbiljett ska betalas.. nu blir de tomt på kontot!
Den 25 februari åker jag HEM! Känns helt underbart, får en hel helg + en vecka hemma innan jag åker vidare till Stockholm och Avicii. Åh va jag längtar!!

Igår va hela lägenheten helt ödelagd, alla låg på sina rum, nedsläckt och hörlurar på…
Mina höjdpunkter va:
+ skype med Tom
+ maten jag och Henke gjorde (hamburgare, potatis i ugn, sallad och vitlöksbröd)
+ bokade flyg hem!!!!

Nu ska jag lägga mig i soffan tills de är dags att gå till jobbet, 16-21.30 🙂

Ett svar to “Monday Morning”

  1. idis ida ajdaho januari 2, 2012 den 6:43 e m #

    då är du hemma när jag fyller 20!!! (dagen innan avicii) 😉 PUSSS miss you

Kommentera

