NYÅR 2011-2012

1 Jan

Nyår 2011, jag skippar medvetet att göra en års resumé eftersom jag är rå kass att komma ihåg vad jag har gjort, och framförallt, när jag gjorde det. Soo.. lite bilder från igår kvällen som ja faktiskt kommer ihåg!

Vi hade middag och förfest i vår lägenhet. Vet inte om jag har nämnt de tidigare att jag har
fått världens bästa arbetskompis på Meny- Det är Therese, längst till vänster, världens goaste Göteborgare! (säger Göteborg för att underlätta) Här är även hennes kusin Evelina till höger 🙂

Lilla Martin som skulle spendera nyår på Shell, men dagen till ära fick dom iallafall ha fin kläder på sig!

Lite av det som hann fastna på kameran innan den dog. Hoppas alla hade en underbar kväll!

Kommentera

