3 dagar kvar

21 Dec

3 Dagen avklarad på Meny, 2 kvar och ja trivs verkligen superbra hittills. Jobbar men en svensk tjej i färskdisken och några fler men vi går ihop jättebra! Sen i kassan har jag haft upplärning med en norsk tjej som är hur trevlig som helst, all personal är verkligen jätte snälla och hjälpsamma 🙂

Hoppas på en ledig dag nästa vecka så jag hinner fixa de sista, ID-nummer,konto nr och telefonnummer.

Vet inte vad jag ska skriva om längre, förutom jobb gör jag inte så mycket här. Kommer hem, lagar mat och sedan är det bara snack och film med killarna. Helgerna har inte bestått av så mycket annat än jobb eller lite festande heller.. några önskemål? Har fått några önskemål att skriva om hur vi gick till väga innan Norge resan, vad som behövdes göra innan, vad man behöver, pengar, boende och alla andra saker som behövs fixa när man väl är här. Och jag lovar, de inlägget kommer 🙂

Gatulampan vid min busshållsplats

Trötter..

Kommentera

