Update

20 Dec

Slitna grabbar i söndags.. RÄTT ÅT ER!

Detta vaknade jag till imorse.. ni som känner mig vet hur jobbigt de är för mig..
Men när jag kom hem imorse så stod Henke och lagade mat och andra Henke hade rå städat hela lägenheten! Kan va pga av hans rosa tröja….

Det kom snö idag!! Imorgon ska de regna..


OMG, i am a gigant julekula!

Nu har jag kommit i underfund med att uppdateringen kommer dö ut lite nu när jag kommer igång med jobbet. Är så trött u huvudet, skriva hinner jag, men jag tycker inlägg blir så tråkiga utan bilder. Och att leta efter iphone sladden och koppla in känns som en riktigt jobbig procedur.

Dagens bästa:
+ skype med pappa (vi fick prata i telefonen och titta på varandra, pappa är inte så teknisk..)
+ skype med matilda! oh va jag saknar dig…

Nu är det film igen…

Kommentera

