Its a lalala thing

17 Dec

 

Har jag sagt att jag har världens bästa morfar? Och en snäppet värre mormor? Nä skämt åt sido.. hehe, älskar mina äldre!

Släkten är samlad under julen, massa god mat och Kalle Anka. Så avundsjuk är jag, men som sagt, mina jular har sett ungefär likadana ut de senaste 19 åren så de är väl dags att göra något nytt, det är ju ”bara” jul…

Ikväll ska nästan hela sällskapet ut, Engan är helt extas, hällde ut en öl i soffan och springer omkring och pratar i falsett…. inge krydd.
Själv blir jag hemma, jobb imorgon 07.00.

JUSTE! – skypade precis med mamma och Ali, ni vet våran vän i Alanya?! Helt sjukt att han är i våran lägenhet i Gävle/Sverige! Han har öppnat en butik i Stockholm, därför besöket 🙂

Kommentera

