En riktigt bra och viktig dag!

16 Dec

Idag saknar jag sommaren…
Idag har det varit en väldigt bra dag.
Min bästa vän fyller 19 år! Som alltid 1 år efter oss andra 😉
Är så jävla tråkigt att jag inte är där med henne idag och firar henne! Ännu bättre hade varit att vi alla tjejer var med varandra just idag 🙂 Förra året var så förbaskat roligt!!

Ett till stort + med denna dag är att jag har haft mitt första pass på den ”riktiga”macken, gick superbra och jag är säker på att jag kommer trivas 🙂

ETT TILL + är att jag har fått ett till jobb idag!! På en matbutik som heter Meny. Jag har länge velat testat att jobba i en matbutik eftersom de gör sig bra på CV och lätt att söka jobb inom branschen 🙂 Är så himla glad idag!! Imorgon väntar de sig jobb, söndag,måndag och tisdag. Äntligen!

Grattis bästa du!

Kommentera

