Lets go

15 Dec

– jag vet inte varför det tickar när man kommer in på min blogg, förmodligen någon reklam som låter.

Förresten, jag har fått jobb idag!
Det är på Meny, en matbutik i stan. Jag gick in och tänkte bara lämna CV men dom sökte redan folk så det blev en intervju på en gång. Så himla trevlig tjej! Satt ett tag, kommer få börja i köttcharken och sedan komma in på frukt&grönt, och därefter kassan. Känns riktigt bra, så nu har jag två jobb! Check!

Nu hetsar killarna, film igen…. dock är min dag över (när jag får välja film) igår va de Jarhead och Sex and the City the movie2 🙂

 

2 svar to “Lets go”

  1. matilda december 16, 2011 den 11:11 f m #

    fan va duktig du är!!

  2. sofie december 16, 2011 den 2:51 e m #

    jag trodde det var en jävla bomb!!!!

Kommentera

