Putsar mina minnen

14 Dec










Hörni tjejer.. kan ni inte komma hit? Har sån längtan efter er. Sitta i Ottis soffa långt in på nätterna och bara prata, äta Max, skicka ett sms så ses vi 10min efter, förfesta tillsammans, fika på stan, planera saker vi ska göra tillsammans i framtiden (som oftast aldrig blir av..) vill ha er nära. Gud vad jag uppskattar er, känner nu hur mycket plats ni har i mitt liv, den stora platsen i mitt hjärta som gör att det blir alldeles trångt.. mer än halva mitt hjärta kommer vara erat. Jag saknar er så mycket.

Ett svar to “Putsar mina minnen”

  1. Matilda Flach december 17, 2011 den 9:06 f m #

Kommentera

