TISDAG

13 Dec

Igår hade jag mitt 200 inlägg, och hade (hör och häpna) 200 läsare! Riktigt roligt att veta att folk faktiskt tar sig tiden att klicka in här! Jag tackar och bockar och hoppas ni är nöjda!

Jag kom faktiskt ut idag och sprang, trodde jagaldrig, jag brukar fastna i stadiet där man precis har bytt om till träningskläder och sätter sig i soffan och säger att man tänkte gå ut och springa… då brukar de sluta med att jag sitter kvar. Men idag var det inte en sån dag.



Här sprang jag imorse, sprang på en stig i mitten av en sjö, hur mysigt som helst 🙂

Imorgon ska jag bege mig ut på stan och söka lite jobb, har ju som sagt ett jobb men vi ”hade redan jobbet” innan vi kom hit ungefär. Det känns jättebra där på Shell, börjar dock inte jobba förens om 2 veckor. Och jag känner att jag vill testa söka andra jobb så man inte riskerar att man har missat något annat man tycker om tillexempel. Annars missar man ju den erfarenheten!

Tänkte hänga med Walle till stället han jobbar på,  COOP, dom sökte arbetare på grönsaksavdelningen 🙂 Så vi får se hur det blir!

 

Kommentera

