Helgen som var

12 Dec


Helgen som var va nääästan alla lediga, Engan jobbade natt och Lukas slutade runt 11. Vi hade blivit bjudna till några tjejer som bor i närheten och bor alltså i ett hus, billigare än vårat lilla krypin. Det va kul att göra något ”nytt” och träffa nytt folk. Vi körde lite lekar, pratade och begav oss sen till stan och krogen. Tyvärr splittrades gänget efter Jesusbussen (JA det finns här med!) och vi kom till ett ställe som hette Check Point Charlie. Henke ställde sig i kön och skulle köpa en drink… men hör här. Det-serveras-inga-sprit-drycker-till-folk-under-20…. vi får köpa alkohol på ”systemet” och vi får gå på krogen… men inte köpa en mojito på krogen.. hm..


Efter vi besökt donken och kommit hem där vi bjöd på efterfest började jag längta hem som ***. Tjejerna vi var med va ca.8 stycken, nästan lika många som vårat gäng hemma är. Man börjar jämföra och ser hur dom är med varann, när dom skrattar och har sina interna saker för sig, då ville jag bara ha alla mina tjejer här. Kände mig så ensam.. men missförstå inte, alla va jätte trevliga!

Av allt jag kunde ta kort på för att visa hur fint dom hade så tog jag kort på deras toalett tak..?
Efterfest i vår enkla boning fyllde nog varenda centimeter av våran yta.

4 advent

 

Ett svar to “Helgen som var”

  1. Mr. december 12, 2011 den 3:26 e m #

    Men kvinna vad fin du är 🙂

Kommentera

