Ännu en regnig dag

9 Dec

Precis vaknat, ätit frulle och duschat. Min sista upplärningdag är som sagt idag, sen vet jag faktiskt inte hur det blir. När jag börjar på den andra stationen osv. Men de visar sig!

Tror vi ska försöka hitta på något i helgen, utöver det vanliga, vilket är soffhäng, Fifa eller film. Blir typ att frosta ur frysen….

Har en sak att se framemot i helgen! Jag ska få träffa mamma, Ebba och tjejerna!!!!
(på skype…)

Nä men känner att det här inlägget inte var så givande, vet inte vad jag ska skriva.. Får se om de kommer något innan jag drar till jobbet. KRAAAM

Brointch?..

 

Kommentera

