EN BIT PÅ VÄGEN

6 Dec



Är lite skönt att skylla på att man är ny på jobbet när något går snett..

Lite överkurs med plur-koder…

Engans ”karta” som skulle få mig hem från jobbet… när jag kom till ”bron” va mer än halva vägen kvar…

Min sidecut har gått och blivit väldigt lång, ser förjävlig ut när jag kammar fram den! Bjuder på den.. mums

Det blev ingen skypekväll med mamma, inte super enkelt att förklara hur hon ska göra via telefonen, men de är sjukt va jag saknar min familj där hemma.

Nu ska jag Lukas och Danne fortsätta att göra ingenting… kanske ta lite mer flingor…

Ett svar to “EN BIT PÅ VÄGEN”

  1. matilda december 7, 2011 den 7:37 f m #

    NÄR SKA VI SKYPEA?!

Kommentera

