Min Söndag

4 Dec

Söndagen här har spenderats i soffan, som dom flesta andra dagar/kvällar också har gjort. Vi var ner på stan en sväng och kollade på julklappar till julklappsbytet, slutade med att ingen köpte nått, förutom att Henke köpte en rakmaskin.

Många har bett mig att klippa deras hår, och faktum är att jag ALDRIG har klippt någons hår, Ebba har jag klippt… Men jag bröt trenden och klippte Eriks hår. Vet inte alls om han blev nöjd men han säger de, kanske för att vara snäll? Vi sökte ett tag på några youtube klipp, ”how to cut a mans hair”.. men ni kan ju söka själv och se vad som kommer upp.

Imorgon ska jag börja jobba, har upplärning nu en vecka innan jag flyttas över till macken jag ska jobba på sen. För denna vecka får jag kanske 10tusen för, så känns ju heeeelt ok 🙂 Lite lite mindre kanske, men måste ju krydda lite.. hehe.

Nu ska jag bearbeta min nervositet inför imorgon.

Dagens 3 stora plus.
Skype med Sofie, Matilda och ikväll mamma

älskar och saknar dig mamma

 

Kommentera

