STAVANGER DAG 2.

1 Dec

Trappan ner till hallen som killarna har varit så smarta och hängt en tvättlina…

8 personer ger många skor, typ ingen idé att jag tvättade conversen innan jag drog..

Tidigare idag när jag och Henrik gick på stan gick vi förbi en pepparkakshus-utställning

Så här såg ett misslyckat pepparkakshus ut för mig..


Jag tog på mig uppgiften att diska och laga mat, för Engan va de en självklarhet att äta nudlar på en vanlig tallrik. Men de är bara emot alla mina principer.

Jag är ingen kattmänniska men denna katt brukar tydligen besöka lägenheten. Djurmänniska är jag ut i fingertopparna så jag gjorde ett försök att mysa med ”Knugen”..
Mycke jag såg av filmen..

Kommentera

